St Anton fullt?

wannman

Ny medlem
St Anton fullt?
Tja!
Har följt diverse trådar om boende i St Anton de senaste veckorna och märkt att ingen verkar ha någon plats över. Ska jag tolka det som att ingen ska dit i vinter eller ska jag tolka det som att alla boenden är fulla?
I vilket fall letar jag boende för nästa vinter. Är det någon som har en plats över eller skulle kunna tänka sig att hjälpas åt och hitta något så är det bara att skicka ett mail till f_wannman@hotmail.com

mvh Freddan

St Anton fullt?
Jag misstänker att "alla" gärna vill snålåka på andras ansträgningar och gärna hoppar på när någon har en plats över. Har du försökt att hitta något själv eller fått lite mail adresser att kolla med?

St Anton fullt?
Exakt. Så här är det alltid när det gäller freerideforumet för säsongare. Det finns alltid ett antal personer som tror att det bara är att lägga ut en tråd om att man vill ner till alperna och sen är det någon som erbjuder en plats. Det funkar inte riktigt så.

Det är bara jaga boende. Får du inte svar på mailen du skickar? Ring då! Har du fått en maillista från turistinformationen i st anton och alla boenden verkar upptagna? Sök på google! Finns hur många boenden som helst utanför den där listan. Kolla gamla trådar om st anton där folk rekomenderar boenden. Kolla trådar folk från st anton lagt ut under deras sista tid på säsongen där de söker folk som "tar över" deras plats i någon lya. Kanske står något nummer eller mailadress där man kan kolla upp? Var inte rädd för att kolla upp stora boenden om du är ensam, det går alltid att fylla upp boendet om det är vettigt.

St Anton blir inte fullt :)

Tillbaka
Topp