St Anton hjälp

emmaelin

Ny medlem
St Anton hjälp
Hej!
Vi är två tjejer som funderrar på att åka ner til St Anton nu i slutet av november, tänkte höra om det e nån som vet hur vi hittar billig resa ner dit. Vi vill helst åka tåg ner, bil kan även va ett alternativ. hittar inte direktresorna ner dit utan bara med en massa stopp :/
Tror ni det är lätt att söka jobb där nere?
Vi hade tänkt stanna till slutet av februari/ mitten av mars:D

/Emma och Elin

St Anton hjälp
St Anton hjälp
Min resa från Stockholm-St.Anton har jag bokat helt själv igenom Sj och Dbahn, Tror det blir billigast. Tåg Stockholm-Köpenhamn 350:-, Köpenhamn-München 500:- och sen München-St.anton 190:-
Alltså 1040:- YEY!

Men de är ett plus om man åkt sträckorna några gånger och vet vart man ska boka och vad biljetterna brukar ligga på, biljetten som jag hittade via DB för 19e kostade igenom SJ 70euro... De är inte najs haha! Vet att det fortfarande finns billiga biljetter från München kvar att boka, gå in på www.dbahn.de och sen kommer de komma upp när ni bokar sträcka en biljett för 19euro som är grön!

Jag kommer åka ner 25nov från Stockholm-Köpenhamn och sen 18.42 från Köpenhamn samma dag mot münchen, sen pausar jag i munich 2dagar och är i anton den 28e nov! See u there!

Tillbaka
Topp