st anton i vinter

st anton i vinter
tja! ja e en brädåkare som ska dra till st anton i slutet på november eller början av december ungefär och spendera säsongen där. Känns som om det e lite tidigt o börja planera egentligen men vore ju kul om man kunde hitta några roliga sköna snögalningar att dra ner o dela boendet med....hör av er om det låter intressant.

st anton i vinter
men snälla! vill inte verka elak! med det finns massa såna här trådar. speciallt ang, st anton.
testa sökfunktionen så kommer du hitta precis likadana inlägg. lycka till!

btw, st anton äger, säsongade där i vintras!

st anton i vinter
jaja men orkar inte leta, plus att dom flesta e ju säkert inte särskillt aktuella...ska dit i år inte förra året även om det hade vart skoj det med!

st anton i vinter
Jag ä ocksà sugen pà Anton, börjat kolla boende à sànt skit ocksà? Hör gärna av dig om du hittar nàgot..

st anton i vinter
Tja! Även jag kommer att dra ner till st anton, dock först i januari. Söker därför boende för en person. Om det är så att ni inte har hittat ngt än skulle vi ju kunna höras vid och ev fixa det tillsammans.
Mvh Håkan

st anton i vinter
har inte kollat så mycket på boende än, har inte bestämt mej än för när jag ska ner men det blir antingen så fort liftarna öpnar eller strax efter jul beroende på hur det blir med jobb nu i höst, men jag ska börja kika lite mer så man har lite alternativ o bara slå till på nått sen, vet inte om det är så vanligt där men det vore rätt schyst om man kunde hitta ett helt hus o hyra ett gäng..

st anton i vinter
Funderar starkt på st anton i vinter. Att dela ett hus eller en lägenhet hade varit något jag absolut var intresserad av om du behöver folk att dela hyran med :) Tänkte dra ner i november-december vevan, hör gärna av dig om du är något på spåren.

st anton i vinter
Och som det står i 93% av alla de trådar om St:Anton... Boede kommer oftast med jobb. Att fixa boende här ifrån är ett hiskeligt jobb och knappt värt det.
Jag vet inte en enda som inte fick boende med jobb, på ett eller annat sätt iaf, där förra säsongen.

Men ska du tvunget ha boende så sök i Pettan.. Där finns det nån gammal farbror som hyr ut för en jävligt billig peng.

st anton i vinter
tjenna
jag e grymt på.
har börjat kolla lite olika alternativ..
hoppas du inte e nykterist bara..
om du inte e det så hör av dig så hänger jag gärna på

st anton i vinter
heyhallå!

Är också sugen på en säsång i st:anton. Dra iväg ett mail om du tror att du behöver en rumspolare till som gillar åka bräda och ha sköna fester. Själv ligger jag inte långt fram i planeringen, men har precis satt igång tankeverksammheten...får se vad som händer!

over n out...

st anton i vinter
Någon som har koll på tillgången på boende nere i Anton? brukar det vara knepigt att hitta sig en adress för sesongen eller finns det så det räcker åt alla? vi är två stycken som klurar på att ev. dra ner men vet inte om det kommer att jobbas så mycket eller ifall det bara bli åka. Kan detta tänkas ställa till krångel när det gäller att hitta boende för vettiga pengar?

Tillbaka
Topp