Johan_Stralfors
Ny medlem
St.Anton - Lite Svar från de allvetande veteranerna plz!
Jag har läst ungefär 100 forum inlägg där folk frågar om Boende i St.Anton under säsongen 2002-2003 men jag (som har ungefär samma fråga att ställa) har ännu inte fått något ordentligt svar.
Med Allt folk här på freeride.nu måste det vara många som gjort en säsong i St.Anton. Så om man vill göra en säsong i St.Anton och ska åka ner mellan jul och nyår 2002.
Kan man styra upp boendet innan ?
(Alla tidigare forum inlägg har fått svaret "Åk ner tidigt i november och knacka dörr" en omöjlighet för mig)
Vart vänder man sig och framförallt hur mycket är en rimlig månadshyra för en lägenhet ? Betalar man hyra per lägenhet eller per person ?
Jag hade inte tänkt jobba något under säsongen, möjligtvis någon dag i veckan.
Kom igen nu alla grymma veteraner och svara på mina frågor.
Med Allt folk här på freeride.nu måste det vara många som gjort en säsong i St.Anton. Så om man vill göra en säsong i St.Anton och ska åka ner mellan jul och nyår 2002.
Kan man styra upp boendet innan ?
(Alla tidigare forum inlägg har fått svaret "Åk ner tidigt i november och knacka dörr" en omöjlighet för mig)
Vart vänder man sig och framförallt hur mycket är en rimlig månadshyra för en lägenhet ? Betalar man hyra per lägenhet eller per person ?
Jag hade inte tänkt jobba något under säsongen, möjligtvis någon dag i veckan.
Kom igen nu alla grymma veteraner och svara på mina frågor.