Island25 Ny medlem 2004-11-22 St Anton På Söndag #1 Drar ner till Stanton på söndag,så e det någon som vill åka med så har jag en plats över. Drar från helsingborg någon gång på söndag eftermidag.
Drar ner till Stanton på söndag,så e det någon som vill åka med så har jag en plats över. Drar från helsingborg någon gång på söndag eftermidag.
mremus Ny medlem 2004-11-22 St Anton På Söndag #2 tjena. jag vill gärna hänga på. Du kan väl kontakta mig på e-mail om platsen kvarstår: robert.niklasson@swipnet.se
tjena. jag vill gärna hänga på. Du kan väl kontakta mig på e-mail om platsen kvarstår: robert.niklasson@swipnet.se