St:Anton, St:ANton, St:Anton........

Mallee

Ny medlem
Hej! Hej!!!

Ja å nåra av mina kompisar tänkte som många andra dra ner till St:Anton kommande säsong 2005/2006!!! Å nu letar vi för fullt efter främst boende (lägenhet, rum) men oxå jobb, men det verkar lättare sagt än gjort så om det e nån som vet vart man ska vända sig eller hur det e lättast att få tag på boende och jobb så får ni gärna skriva några rader om det ni känner till!!!!

Malin+vänner

Lyssna. boka in 1-2 veckor på ett billigt vandrarhem, i oktober/november gå runt till varenda jävla affär och fåga om jobb och boende. affärerna fixar ofta så at jobb och boende ingår. Mkt svårt att fxa på föhand.

åk inte ner i oktober
säsongen börjar inte föränn den 4 december
men om ni åker ner i mitten på november och gör som Johan säger så e det inga problem

Ska nog hålla mig borta därifrån i år.
3 år på raken känns lite som man fastnar då.
Nej det blir franska berg istället.
Men anton e bra fint det e de

Hejsan alla som ska till St.Anton....
Ville bara säga till er att jag plus mina två el. tre vänner har två lägenheter på gång. En 100kvm med bastu, bredband, storbilds Tv m.m. och en nyrenoverad 50 kvm mitt i centrum. Priset är dock ganska dyrt, men kanske vill vi dela med oss av detta. Någon intresserad, jag kommer att skriva ett nytt eget inlägg, så svara ej här! Iallafall, vi ringde resebyron i St.Anton och fick en massa mailaddresser ifrån dom på lediga lägenheter, gör lätt.
Jobb har jag nog, kanske, oxå redan fixat.... kollade bara på arbetsförmedlingens hemsida....gör lätt.

ha det gött och lycka till

Snödjup

Tillbaka
Topp