St Anton V10?

koitrand

Medlem
St Anton V10?
Tja

Någon som skall till St Anton Vecka 10? 29feb - 9Mars?

Vilka åker ni med?
Vart skall ni bo?
Hur många e ni som åker?
Har ni varit där tidigare?

Ha de!
 
Senast ändrad:
St Anton V10?
Tja!

Jag och en polare åker ner 22/2 - 16/3.
Vi har hyrt en villa i Pettneu och så som det ser ut nu lär det bli flyg med Swiss Air eller dylikt till Zürich och därefter tåg till st.anton.

jag har inte varit i St.anton tidigare, däremot på diverse ställen i Österike.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp