Tja!
Jag och en polare åker ner 22/2 - 16/3.
Vi har hyrt en villa i Pettneu och så som det ser ut nu lär det bli flyg med Swiss Air eller dylikt till Zürich och därefter tåg till st.anton.
jag har inte varit i St.anton tidigare, däremot på diverse ställen i Österike.