Joppz
Ny medlem
St.Anton vecka 10
Tjenare!
Ska ner till St.Anton/Lech/arlberg området vecka 10. Jag åker dock med familjen som förövrigt inte är sugna på samma skidåkning som jag. Undrar helt enkelt om det är någon/några som kommer tillbringa tiden nere i alperna samtidigt och funderar på att pumpa lite lösnö.
Är sugen på lite riktigt fina offpist lines men vill inte åka själv på såna ställen. Så om någon har lust att ha mig med så kan ni höra av er! Antingen här på freeride eller ring min mobil den veckan: +46706964355
Vi syns i Österrike!
Mvh /Jonas Petersson
Ska ner till St.Anton/Lech/arlberg området vecka 10. Jag åker dock med familjen som förövrigt inte är sugna på samma skidåkning som jag. Undrar helt enkelt om det är någon/några som kommer tillbringa tiden nere i alperna samtidigt och funderar på att pumpa lite lösnö.
Är sugen på lite riktigt fina offpist lines men vill inte åka själv på såna ställen. Så om någon har lust att ha mig med så kan ni höra av er! Antingen här på freeride eller ring min mobil den veckan: +46706964355
Vi syns i Österrike!
Mvh /Jonas Petersson