st anton...

  • Trådstartare Trådstartare knasiga
  • Start datum Start datum
K

knasiga

Guest
st anton...
finns det ngt vandrarhem eller liknande i anton så man har nån stans att bo tills man fixat jobb o boende?
och e det svårt att fixa boende där om man inte är så kräsen o är villig att gå en liten bit?(tänkte åka efter jul..)
 
st anton...
Finns typ massor med så kallade guest houes. Tro att det kostar mellan 15-20e för en natt. Jag kan ha fel det var ett tag sedan jag sov på ett . Åk ner så fort du kan allt blir lättare då. plus att du slipper fira jul hemma.
Ha det
 
st anton...
Ju längre du väntar med att åka desto svårare är det att få boende och jobb. 2 svenne ruscher. En i början av dec och en i början av jan. Kom i tid så löser det sig. Peace
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp