K
knasiga
Guest
st anton...
finns det ngt vandrarhem eller liknande i anton så man har nån stans att bo tills man fixat jobb o boende?
och e det svårt att fixa boende där om man inte är så kräsen o är villig att gå en liten bit?(tänkte åka efter jul..)
och e det svårt att fixa boende där om man inte är så kräsen o är villig att gå en liten bit?(tänkte åka efter jul..)