St: Anton

MELIN

Ny medlem
St: Anton
Nagon som har ledigt boende nere i St: Anton lr jobb? Jag är där nu sa ni kan ju ringa mitt nummer lr skriva här! Egentligen har jag jobb här men min polare vart tvungen att aka hem sa nu e jag ensam. Inte sa kul o bo ensam, blir typ som tom hanks i cast away!!! Mitt nummer är 0739897076 och jag heter Martin. Tveka inte o ringa om ni har nagot intressant pa gang! Tack pa förhand!
 
St: Anton
hallå du,

vi e 5 killar som ska komam ner nu..
vi kommer 19-20:e Dec o sen kommer 2 av oss i mellan dagarna..

Du kanske har/vet nått boende för oss alla + dig då klart?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp