Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag gjorde sæsong i St. Anton førra sæsongen, så jag kanske ge dig några tips. Just svenskar har bra rykte dær nere. Hotel POST hade massa svenska anstællda førra året.
Man vill ju såklart ha kvællsjobb... De ær enklare att få om man pratar tyska. Om jag var du skulle jag bara åka ner i god tid och knacka dørr. Det ær det alla andra gør!