St Anton :)

CHB85

Ny medlem
Hallå gott folk, hoppas att alla mår bra och snart så dröjer det inte länge förrän man gör sitt första åk för sässongen. har idag antaglingen fixat boende och jobb nere i st anton och det är helt grymmt bra! Är det många som skall till anton i år eller? Det verkar vara hur många som helst... Vi ses på efterfest där nere!

låter grymt!
jag kommer ner i januari & langar tyskaplugget i 14v.
börjar längta en aning ja.

ha det bra!

[&så kanske vi ses en ordentligt alkoholindränkt kväll..]

Vi kommer över nyår i en vecka med lionalipn!
Ska däremot ner å säsonga nästa vinter igen, återkommer med frågor till dig om jobb å boende då ;)

Vi ses!

Jag ska ner den 18:e december och har också fixat jobb redan (afterski bar vid backen). Det kommer bli enormt fett med ett halvår festande och åkande! Vi ses där nere!

hej, ska kanske ner till st anton, men börjar bli allvarligt nervös eftersom vi inte har något boende... du kan itne ge ngot tips på hemsida eller om du vet någon som behöver rumskompisar! vi ska ner i mitten/slutet av november... tacksam för svar! // Emelie

Faan va kul för dig!! Hoppas verkligen att jag kommer hitta boende. Hade tänkt åka ner efter jul och vara där ca 3 månader och bara åka bräda. Så om någon har nåt tips om boende, skulle det vara guld värt!
Ses Gott Folk!

Jag och mitt tjej-gäng ska dit i vinter.. Dock bara en vecka. Men jag klagar inte!
Ska bo på Klimmer Walter. Hittar nästan ingen info om det på nätet, är det någon som vet om det är något att ha? Va ganska dyrt nämligen.

jag åker snart ... iallafall i början på december ..det har fixat sig med både jobb och boende... har hört en del hemska saker om slaveriet på krazy..men det blir en utmaning ...and I like it ! =)haha ...Gunnar är ju sköön !! ses i anton

Kuk och Røv! Det kommer att regna hela vintern och liftgubbarna kommer att stå och sura i alla hørn!

Dessutom så kommer jag inte ner denna vintern.

laaaiahhahaiiaa

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp