Jag sitter här nere nu, jag och en polare kollade runt pa nätet efter lite barer, hotell, restauranger, kollade upp nummrena pa österrikiska gulasidorna och började ringa. Hade jobb (3 dagar/vecka, 500€ i lön) + boende + liftkort samt mat dom dagarna vi jobbar i mitteln pa december, bara att aka ner. Dock var tjänsten pa 6 dagar i veckan men i regel gar dom att dela pa 2 pers. Allt detta skötte vi ifran Sverige, som felicia86 sa sa om man ska ner här och söka jobb pa plats är det nog lättast i nov-dec. Men detta aret var det inte alls sa, har en del polare som akte ner här i nov-dec men som inte fick jobb förrens jan p.g.a snöbristen. Mitt tips är nog att försöka fixa vad du kan ifran sverige i god tid.
Önskar dig all lycka till, det är absolut värt allt meck kan jag säga.