funky chicken tror ja du tänker på ? FUNKY CHICKEN ÄGERhellbergarn sa:finns någon schyst kycklinggrej(restaurant) också som är rätt billigt.
Och världens bästa afterski =)Ewasx sa:Krazy Kangaroo har mat.
jasså e de på så sätt?! men då får ja väl pallra mig iväg till st. jakob när ja kommer ner, tack för tipsetnextinline sa:runar: spar är svindyrt i st anton. om du ska handla öl så åk till shopcentret i st jakob. där har de betydligt bättre mat och spritutbud för betydligt mindre pengar.
apropå kyckling så måste jag slå ett slag för bobo's kycklingfajitas, eller deras combotallrik.
ska bli de första jag gör!FF sa:Se till att hälsa min gamle vän, Boris Jeltzin. Finns att träffa på M-preis (den affären ni talar om utanför st jakob)
ojoj, de va då inte dyrt må ja säga!st3k sa:Käka på mataffären Fich n nach eller vafan den heter... den ligger på stora gatan iaf, där får du en hamburgare med sallad och dressing för 1 euro... de finns i charkdisken
MOOSERWIRT har verdens beste after-ski !!fablenine sa:Och världens bästa afterski =)Ewasx sa:Krazy Kangaroo har mat.