St Anton

St Anton
neej inga sånna hamburgerkedjor. det hade ju förstört by-känslan! men jag käkade på ett gatukök typ varje dag...ligger nere vid kabinbanan utanför itnersport typ.rätt billigt har jag för mig.

St Anton
Finns ett ställe som heter Snack Attack tror jag, ligger några hundra meter nedanför galzigbahn om jag inte missminner mig, mittemot cuba bar..Det är där alla köper sitt fyllekäk..

St Anton
funky chicken är det absolut bästa haket att äta på, inte för att det är billigt men eftersom det är förbannat gott!

St Anton
a sant krazy kangaroo är tungt som fan.. men de ligger ju i backen , man får gå en bit om man ska käka på kvällen där =)

funky chicken ligger typ i centrum

St Anton
Det roligaste med Krazy är att som sagt, det ligger ungefär 100 meter upp i backen, men just dessa 100 meter är de mest olycksdrabbade i St Anton, och de flesta olyckor sker långt efter att liftarna har stängt..hmm mysko..

Senast ändrad:
St Anton
Kan man ÄTA på funky chicken? Det märkte aldrig jag ;-)

Sen gammalt är billigaste sättet att bli mätt att köpa en påse 200g av SPARs egna chips och en SPAR-läsk. Går inte på många kronor. Dock är det bättre i Lech då man kan sitta i solen precis utanför och käka upp det och titta på folk i dyra kläder som visar upp sig på huvudgatan eftersom de inte kan åka skidor.

St Anton
runar: spar är svindyrt i st anton. om du ska handla öl så åk till shopcentret i st jakob. där har de betydligt bättre mat och spritutbud för betydligt mindre pengar.
apropå kyckling så måste jag slå ett slag för bobo's kycklingfajitas, eller deras combotallrik.

St Anton
nextinline sa:
runar: spar är svindyrt i st anton. om du ska handla öl så åk till shopcentret i st jakob. där har de betydligt bättre mat och spritutbud för betydligt mindre pengar.
apropå kyckling så måste jag slå ett slag för bobo's kycklingfajitas, eller deras combotallrik.
jasså e de på så sätt?! men då får ja väl pallra mig iväg till st. jakob när ja kommer ner, tack för tipset ;)

St Anton
Se till att hälsa min gamle vän, Boris Jeltzin. Finns att träffa på M-preis (den affären ni talar om utanför st jakob)

St Anton
Käka på mataffären Fich n nach eller vafan den heter... den ligger på stora gatan iaf, där får du en hamburgare med sallad och dressing för 1 euro... de finns i charkdisken

St Anton
Amalis var en bra restaurant, men i fjor fikk jeg høre at de skulle legge ned. Huseieren ville kaste dem ut, for at en sportsforretning skulle få overta lokalene.

Tillbaka
Topp