St antooooooon 07/08

USA21

Ny medlem
St antooooooon 07/08
Hej hej...

Jag va i St anton 06/07 men vill dit one more time :) tänkte köpa mig en bil och åka ner i November någon gång.
Jobb och boende fixar sig när man är där men jag har lite "kontakter" som ger bra jobb åt tjejer som har erfarenhet med barn :)

Kul med sällskap i bilen å nice om man kan dela boende!!!
Det enda är att jag är rätt seriös med skid åkningen och super därför inte varje dag ;)

Cheers

St antooooooon 07/08
Endekig en som virker som ikke drar bare for å feste og jobbe. Sees der! På toppen av fjellet. Er gjerne med å dele boende også.

St antooooooon 07/08
Din plan låter grymt intressant! jag är helt inne på st anton och om du fixar bil o behöver sällskap / chafför så är jag på! har inte heller fiaxt boende eller jobb ännu. hör av dig om du vill snacka mer.
Filip

St antooooooon 07/08
USA21 sa:
Hej hej...

Jag va i St anton 06/07 men vill dit one more time :) tänkte köpa mig en bil och åka ner i November någon gång.
Jobb och boende fixar sig när man är där men jag har lite "kontakter" som ger bra jobb åt tjejer som har erfarenhet med barn :)

Det enda är att jag är rätt seriös med skid åkningen och super därför inte varje dag ;)

Cheers
Hmm..- Västerås: Känner calle johansson ? Borde vara i din ålder :)
Skoj med någon som åker ner för att åka framför fest :) !

Blir plugg nu i 2 år på i-linjen här på linköping men sen kommer jag ner igen :) förra säsongen var rätt skoj :D !

Vänta nu... Var du där förra säsongen ?? Måste ha missat dig, hängde som sagt inte på funky varje kväll utan snarare vid liftöppning stuben, inte så crowded av svenskar där borta ;) !

Senast ändrad:
St antooooooon 07/08
USA21 sa:
Hej hej...

Cheers
Tjena mickis!! så du ska oxå ner iår igen.. jag tror redan jag har fixat ride ner till stanton. men vi ses där nere. ha det fint!

St antooooooon 07/08
Tja!

Jag är också på! Kan dock inte åka förrens tidigast 1 december, då jag måste avsluta jobbet först... :p

Jag har ev. bil som vi kan ta ner.
msn eller mail: moalouise@hotmail.com

Ciao!

St antooooooon 07/08
Hej!
Ska åka ner början av december då jag slutat jobbet. Är jätte på att bila ner, så om det e nån som e sugen och har bil å kanske behöver hjälp me körningen, hör av er! Eller hör av er ändå
sara_loof11@hotmail.com

St antooooooon 07/08
Jag är också intresserad av att komma iväg... Har dock också jobb/ lägenhet som måste avslutas fram till 1 december... St Anton låter schysst så är det nån som har plats över så maila !

Linus.carlson@hotmail.com

St antooooooon 07/08
låter ju fresande. har lägenhet och jobb fram till nyår. men komemr gärna enr en månad senare. pröjsar dock givetvis för den månaden jag inteär där om lägenheten övertas i december eller vad det nu blir.

St antooooooon 07/08
Hej.
jag är super intresserad av att åka med ner..
hade tänkt åka ner någon gång efter mitten av november..

social och glad tjej...

hör jätte gärna av dig..

sanna_remne@hotmail.com

Sanna

Tillbaka
Topp