MC_BLINGELING
Ny medlem
Stadium Winter Jam vinnare?
free!HeadMojo70 sa:Är Det Gratis Eller Behöver Man Biljett? =)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
free!HeadMojo70 sa:Är Det Gratis Eller Behöver Man Biljett? =)
du borde fota lite på bosön när jon e där vettjaRunan_the_Rocker sa:det vore super kul om wester vinner! eller någon av de övriga svenskarna..., men jag tror att PK tar det, han har det där extra som krävs tycker jag...
sen tror jag att Jon kan prestera bra, jag tror han har något cool trick på gång. han ska ju tydligen hoppa på bosön några dagar innan tävlingen så han kanske har ett nytt trick på gång, vem vet.
skidfinalerna börjar kl 18:00k4rlsson sa:lite random fråga sådär. nån som vet när king of style kvalet börjar? står endast när snowboardkvalet börjar.
för det är väll finalen som börjar 19. right?
om pk sätter sin dub cork12 så vinner han.maff sa:Om Jacob sätter sin Double cork 1260 vinner han lätt!
Pk's ser ju ut som en vanlig cork 12, Jacobs ser man tydligt att de dubbel + att den e snyggare!MathiasWiklund sa:om pk sätter sin dub cork12 så vinner han.maff sa:Om Jacob sätter sin Double cork 1260 vinner han lätt!
WORD!thom8 sa:TOM WALLISCH!![]()
ser man inte att pk's dubbel cork är en dubbel cork behöver man fan operera ögonen och så är den mer stilig än jacobs.maff sa:Pk's ser ju ut som en vanlig cork 12, Jacobs ser man tydligt att de dubbel + att den e snyggare!MathiasWiklund sa:om pk sätter sin dub cork12 så vinner han.maff sa:Om Jacob sätter sin Double cork 1260 vinner han lätt!
haha smart..Bajskorven sa:Asså menar du den som kvalar in eller den som vinner hela skiten?
korrektJockeKiviniemi sa:ser man inte att pk's dubbel cork är en dubbel cork behöver man fan operera ögonen och så är den mer stilig än jacobs.maff sa:Pk's ser ju ut som en vanlig cork 12, Jacobs ser man tydligt att de dubbel + att den e snyggare!MathiasWiklund sa:om pk sätter sin dub cork12 så vinner han.
hahaha, jasså? nån av dom säger duCharlesAndreas sa:Jacob pk lr nån av dom snubbarna
så sant, jacobs dubbel cork är tydligare. men jag tror endå att pk's anses som snyggare i dom flestas ögon.maff sa:Pk's ser ju ut som en vanlig cork 12, Jacobs ser man tydligt att de dubbel + att den e snyggare!MathiasWiklund sa:om pk sätter sin dub cork12 så vinner han.maff sa:Om Jacob sätter sin Double cork 1260 vinner han lätt!
Snarare tvärtom. Jämför TW's åkning i 4Bi9s edits med va Wester gör på mindre hopp. Ju mer Stadiumhopp desto mer dubblar.TheFibretech sa:Ju större hopp ju mer chans har Wallisch och Harlaut, om det är mindre hopp blir det som sagt dom snabba dubbelvolterna sm Wester gör.
Segt i så fall...EricNorrlander sa:Verkar som att M Clarke inte kommer att vara med, hörde nåt om det...