Stadium Winter Jam vinnare?

Jag tror att Harlaut plockar hem det..Men håller med om att Jacob Wester kan ha en chans. Hur det än slutar så ska det bli sick att se Wallisch!

harlaut har sjuka trick i sin trickpåse nu, får se om hoppet är tillräckligt stort för honom. annars blir det nog dubbels som tar hem segern, å där ligger ju jacob och PK jäkligt bra till!

även Gus Kenworthy kan ha en chans om han har lärt sig landa dom bra! :D

det vore super kul om wester vinner! eller någon av de övriga svenskarna..., men jag tror att PK tar det, han har det där extra som krävs tycker jag...
sen tror jag att Jon kan prestera bra, jag tror han har något cool trick på gång. han ska ju tydligen hoppa på bosön några dagar innan tävlingen så han kanske har ett nytt trick på gång, vem vet.

Ju större hopp ju mer chans har Wallisch och Harlaut, om det är mindre hopp blir det som sagt dom snabba dubbelvolterna sm Wester gör.

lite random fråga sådär. nån som vet när king of style kvalet börjar? står endast när snowboardkvalet börjar.

för det är väll finalen som börjar 19. right?

Runan_the_Rocker sa:
det vore super kul om wester vinner! eller någon av de övriga svenskarna..., men jag tror att PK tar det, han har det där extra som krävs tycker jag...
sen tror jag att Jon kan prestera bra, jag tror han har något cool trick på gång. han ska ju tydligen hoppa på bosön några dagar innan tävlingen så han kanske har ett nytt trick på gång, vem vet.
du borde fota lite på bosön när jon e där vettja :)

jag tror på richard permin eller harluat, men det finns många andra som också skulle kunna ta hem det

Finns så jäkla många bra åkare. Vet inte om wallisch, cosco o dom kört mkt storstadstävlingar, lite erfarenhet är ju ett plus men jag hoppas i alla fall att dom dömer på stil och inte antal varv. Förra och förrförra året har det varit mycket sw 10 mute.

Jag hoppas i alla fall på Ian Cosco.

SCOTT VAIL'S RIPPIN IT!!! Tror seriöst Scott kammar hem skiten så sjukt mycket nytänkande bakom hans åkning för att inte tala om hans stil

Scott Vail vinner lätt! hans bidrag e ju sick!!!

nee men skämt åsido tror jon, wester eller harlaut vinner(hoppas på HH;)

TheFibretech sa:
Ju större hopp ju mer chans har Wallisch och Harlaut, om det är mindre hopp blir det som sagt dom snabba dubbelvolterna sm Wester gör.
Snarare tvärtom. Jämför TW's åkning i 4Bi9s edits med va Wester gör på mindre hopp. Ju mer Stadiumhopp desto mer dubblar.

Tror PK,Wester och HH kommer ligga där framme. Hoppas även att Gus Kenworthy, Casabon och Cosco kör bra. För att inte glömma Wallisch!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp