slimmy
Ny medlem
Stairmaster vs. Agent
Tja.
Jag har lite beslutsångest här. Ska köpa en ny parkbräda och har fått ner det till två stycken, Capita Stairmaster eller Rome Agent. Agent är ganska mycket dyrare men den verkar vara en sjuk bräda. Undrar bara lite om flexet på de båda av brädorna. Vilken är mjukast? Någon som har åkt på båda och kan jämföra dem?
/slim
Jag har lite beslutsångest här. Ska köpa en ny parkbräda och har fått ner det till två stycken, Capita Stairmaster eller Rome Agent. Agent är ganska mycket dyrare men den verkar vara en sjuk bräda. Undrar bara lite om flexet på de båda av brädorna. Vilken är mjukast? Någon som har åkt på båda och kan jämföra dem?
/slim