Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Köp med fet truga om du ska åka mycket utanför pisten eller med vanlig om du ska hålla dig inom pistgränserna.
Ett annat tips kan vara o kika på Exels utbud. Gör nästa alla sina stavar i grafit så dom blir grymt lätta men kostar dock därefter också..
Mvh// Danne
av min ända sesång på skidor om man räknar dom 5 senaste åren så böjde jag 2par föra sesången så jag rekomenderar att inte köpa några allt för dyra stavar om du inte har gott om pengar.
grafit stavar är väll annars bra (dyra) känner inte till några speciela märken men ja...
I kortsväng och lössnö är det kanon med grafitstavar så att man hinner med, jag gav ca 600 och det är ju inget jämfört med skidor eller en skaplig jacka, så lägg till 3-400 på stavarna, det är absolut värt mer än jag kan beskriva här. Jag har kör 130 dar ca med stavarna så de håller bra (2 års garanti)