Steepstore-Succé/Fiasko

Steepstore-Succé/Fiasko
tänkte bara informera om att steep nu har blivit återförsäljare av ninthward! 9 represent!!
läs mer på www.steepstore.com

Steepstore-Succé/Fiasko
Hasse sa:
Kan inte sänka priserna fortfarande i Sverige så mycket om man vill ha nån vinst. Men Couagah kan du inte starta en butik och köra med Sport-Conrads priser?? Får se hur länge den butiken finns kvar??

//Hasse
Den skulle nog funka fin fint den Hasse...

Steepstore-Succé/Fiasko
Nu har steep fått in lineskidor! :D dom har chronic, chronic blend, invader, prophet och shadow. Ta en titt på sidan för detaljer

Steepstore-Succé/Fiasko
Jag beställde ett par Scott Santiago Rosa från steepstore igår på dan och de är på väg redan! jag ringde o pratade med dem eftersom jag måste ha skidorna senast den 5:e jan och dem sa att det inte ska vara några problem, så nu är det bara att hoppas!

Dessutom stort plus för priser och sortiment. inte så mycket prylar än, men dem har Line laggen (wohoo!) och dessutom scott rosan har jag letat efter i ett par veckor då dem är slut i sverige i 168... Dessutom hyggligt billigt, när jag kollade runt ville leverantörerna ha 8 papp för rosan och nu köpte jag dem för 6500 :)

jag återkommer med slutgiltigt betyg när jag fått mina skidor!

Steepstore-Succé/Fiasko
hämtade ut mina skidor igår. allt har gått kalas, jag fick dem en dag tidigare och dem var väl förpackade :)

succé säger jag!

Tillbaka
Topp