Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej jag och min bror ska precis som alla er säsonga i Whistler! kan vi inte söka boende ihop allesammans och försöka skaffa en lägenhet storlek större.
Hör av er om ni är intresserad.
M.v.h. Dan
Jag heter Johan och tänker också sticka över till Whistler efter den sista januari. Måste jobba lite till. Men jag är intresserad av att dela boende. Hör gärna av dig vad du har tänkt dig.