Steflax, JenniferH, ostersund och coqauvinLawndartGustav! SE HIT

Spinko

Ny medlem
Steflax, JenniferH, ostersund och coqauvinLawndartGustav! SE HIT
Hej jag och min bror ska precis som alla er säsonga i Whistler! kan vi inte söka boende ihop allesammans och försöka skaffa en lägenhet storlek större.
Hör av er om ni är intresserad.
M.v.h. Dan
 
Steflax, JenniferH, ostersund och coqauvinLawndartGustav! SE HIT
Hej Dan!

Jag heter Johan och tänker också sticka över till Whistler efter den sista januari. Måste jobba lite till. Men jag är intresserad av att dela boende. Hör gärna av dig vad du har tänkt dig.

MVH Johan.

j_malmqvist@hotmail.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp