Stel gaffel?!

Jontex

Ny medlem
Stel gaffel?!
alltså jag sitter och väger mella en dämpad lr en stel gaffel. Jag är inte så jävla speciellt bra på att åka, mne jag har åkt bmx för några år sedan och nu har jag kört på en gaffel i 1 år som inte har fått smaka på olja på typ 3 år, så den går inte att trycka ner, så på det viset så tror jag inte att det blir nån skillnad på själva funkitonen förutom att den stela gafeln blir typ 1 kg lättare. by the madderfakking way så åker jag street nästan bara. Any ideas?

Stel gaffel?!
Melleeeeee sa:
akel-spektakel sa:
kan inget om bmx men dom flästa man ser har ju inga dämpare
men nu gvar det nog så att hen menade mtb!. ONT: så gillar jag dämpat, men 1 kg lättare tackar man vell inte heller inte nej till,
Jontex sa:
alltså jag sitter och väger mella en dämpad lr en stel gaffel. Jag är inte så jävla speciellt bra på att åka, mne jag har åkt bmx för några år sedan och nu har jag kört på en gaffel i 1 år som inte har fått smaka på olja på typ 3 år, så den går inte att trycka ner, så på det viset så tror jag inte att det blir nån skillnad på själva funkitonen förutom att den stela gafeln blir typ 1 kg lättare. by the madderfakking way så åker jag street nästan bara. Any ideas?
uppfattade det som om han cyklade bmx

Senast ändrad:
Stel gaffel?!
om din nuvarande gaffeln ändå inte funkar/ dämpar något å du tycker det e skönt me stelt så kan du ju ta å statsa på nån bra stel gaffel:)
crc har ju en del:)

Stel gaffel?!
Jag kör med stel, och kör street. Det är mkt mer känsla med stel! Men inte lika skönt om du ska droppa högt osv, men somsagt , om du ska köra street tycker jag fu ska köra stelt. / H

Stel gaffel?!
jag kör på en stel gaffel och jag är skit nöjd och jag dirtar för de mästa och jag tycker de funkar utan problem:D

Stel gaffel?!
lääätttt, även om man kör lite dirt nån gång ibland så landar man ju ändå i landningar som ändå avlastar vikten på armarna och handlederna rätt så mycket, det är ju ingen kärring sport:p

Tillbaka
Topp