steve stepp?

StraightAir

Ny medlem
steve stepp?
Yo !

nån som vet vart steve stepp tagit vägen ? har ju inte sett nåra nya edits på han i vinter? :S håller han sig undan i år å kommer slå världen med storm nästa år eller? :P

steve stepp?
Han var just med på en tävling , winter park freesking open. Som man kunde se här på freeride live i söndags. Missade top 10 placeringarna iaf.

steve stepp?
Han är ju med i

Jag tycker det verkar som att han har stannat lite i utvecklingen, kollar man hans Promo från 05-06 så tycker jag att han hade skönare stil än Wallisch vid den tiden. Han är även med här. Skön edit!

steve stepp?
mmm håller med dig setermaan, tycker han att han har gått ner sig lite, jämfört med de andra i 4bi9.... medan wallisch och de andra utvecklats sjukt mycke...

steve stepp?
Gillar honom fortfarande. Men asså, jag har inte sett av honom alls mycket. Jag tycker att alla skidåkare som är med i 4BI9 var mycket skönare förr när dom inte var riktigt pro. Mer åkarglädje då och nu kör dom mest step downs och skit stora big jumps. FÖrut var det typ bara rails och boxar.

steve stepp?
Korkskruvarn sa:
Gillar honom fortfarande. Men asså, jag har inte sett av honom alls mycket. Jag tycker att alla skidåkare som är med i 4BI9 var mycket skönare förr när dom inte var riktigt pro. Mer åkarglädje då och nu kör dom mest step downs och skit stora big jumps. FÖrut var det typ bara rails och boxar.
Håller med!

Tillbaka
Topp