sticka egen mössa

v-larsson

Aktiv medlem
sticka egen mössa
tja! tänkte bara höra mej för om någon vet nån bra sida där dom förklarar bra hur man stickar en cool mössa. och det ska vara ordentligt grundligt för jag kan inte sticka. hehe. förlåt om jag spammar forumet med två inlägg samma dag men jag glömmde fråga detta i det förra.

sticka egen mössa
men du måste väl ha en mormor eller någon som kan! allt behöver inte finnas på nätet!
ring din gamle syslöjdslärare!

sticka egen mössa
LEAF sa:
men du måste väl ha en mormor eller någon som kan! allt behöver inte finnas på nätet!
ring din gamle syslöjdslärare!
aa tänkte faktiskt snacka med min farmor. men jag tänkte att det skadar väl inte att höra om det fanns nån sida där man kan lära sej sticka. du vet jag tror inte jag har nån stickbok här hemma.

sticka egen mössa
Det lättatste är nog att fråga en garan affär eller nått i den stilen kan vara svårt att fatt en skriven beskrivinng. lycka till Piiiizzz

sticka egen mössa
du ska väll knappast börja med mössor om du inte ens kan virka. lär dig lätta saker som pannband osv. först. sen kommer du förstå beskrivningen. börja med mössa direkt är bara dumt.

sticka egen mössa
men jag vill inte ha något pannband. jag vill egentligen inte sticka eller virka heller men vill man ha en cool mössa så för man göra den själv. men snackade med farmor igår och hon ställer upp.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp