men lilla du! läs i trådarna som jag skickade så är det massor med länkar samt mailadresser till olika företag där du kan få stickers!Edvin01 sa:Nu är de så här jag vill inte gå in på form om hur man får stickers, utan jag vill länkar på sidor man kan få skate,snowboard,cross,bmx,Streetwear, märken
Biltema ger jävla massa klibbor, Jula och pirelli ger lite ocksåEdvin01 sa:Länka en massa sidor ni som kan och vet om stickers, Skulle betyda mycket
30 för 100:-?Edvin01 sa:Hamampooosuuus@ Jag kan köpa 30 för ett bättre pris
så du menar att någon annan ska kolla i trådarna och sen skriva alla till dig?Edvin01 sa:Jag orkar inte gå in där och läsa de är ju mest kommentarer, Jag vill bara massa länkar inte nåt annat, Men vet du nån så kan du gärna skriva den här![]()
Herre fucking gud.... Hur svårt ska det vara att googla valfritt märke t.ex clwr, leta upp kundtjänst, se vad de har för mejl. Sen skicka ett mail där du frågar om stickers. Varför tror du att vi ska ge dig allting på ett silverfat?Edvin01 sa:Jag orkar inte gå in där och läsa de är ju mest kommentarer, Jag vill bara massa länkar inte nåt annat, Men vet du nån så kan du gärna skriva den här![]()
Kolla i trådarna jag skicka?? finns ju stora mejllistor du kan ta!Edvin01 sa:men vet ni nån jag kan mejla till säga bara några stycken, så fixar jag det![]()