Stickers

Stickers
Mejla, de funkar nästan alltid. Gå in på företagens hemsida och leta reda på mejladressen till deras kundservice, glöm inte att skriva din adress så får du en liten hög :)

Stickers
Nu är de så här jag vill inte gå in på form om hur man får stickers, utan jag vill länkar på sidor man kan få skate,snowboard,cross,bmx,Streetwear, märken

Stickers
Edvin01 sa:
Nu är de så här jag vill inte gå in på form om hur man får stickers, utan jag vill länkar på sidor man kan få skate,snowboard,cross,bmx,Streetwear, märken
men lilla du! läs i trådarna som jag skickade så är det massor med länkar samt mailadresser till olika företag där du kan få stickers!

Stickers
Edvin01 sa:
Länka en massa sidor ni som kan och vet om stickers, Skulle betyda mycket
Biltema ger jävla massa klibbor, Jula och pirelli ger lite också :)

Precis som jag sa innan så kan du få köpa massa colour wear, Burton, Red och massa andra klistermärken av mig för 5:-/st. Kan skicka 100 randomklibbor för 350:- :) Du står för frakten.

Stickers
Jag orkar inte gå in där och läsa de är ju mest kommentarer, Jag vill bara massa länkar inte nåt annat, Men vet du nån så kan du gärna skriva den här :)

Stickers
Inte alla, men några stycken, jag frågade från första början om nån hade stickers som jag kunde få, sen blev det att jag ville ha länkar

Stickers
Edvin01 sa:
Jag orkar inte gå in där och läsa de är ju mest kommentarer, Jag vill bara massa länkar inte nåt annat, Men vet du nån så kan du gärna skriva den här :)
Herre fucking gud.... Hur svårt ska det vara att googla valfritt märke t.ex clwr, leta upp kundtjänst, se vad de har för mejl. Sen skicka ett mail där du frågar om stickers. Varför tror du att vi ska ge dig allting på ett silverfat?

Tillbaka
Topp