Stighudar till Salomon MTN 95 Explorer?

Larsus

Medlem
Hej,
Har beställt ett par Salomon MTN Explorer 95 och letar efter ett par fabriksskurna stighudar till dessa. Verkar vara Pomoca som tillverkar hudarna men har svårt att hitta en återförsäljare, någon som vet vart jag kan få tag på hudar passande 177cm skidan?

Mvh
Lars

Larsus sa:
Hej,
Har beställt ett par Salomon MTN Explorer 95 och letar efter ett par fabriksskurna stighudar till dessa. Verkar vara Pomoca som tillverkar hudarna men har svårt att hitta en återförsäljare, någon som vet vart jag kan få tag på hudar passande 177cm skidan?

Mvh
Lars
Varför fabriksskurna? Såhär på vårkanten lär du kunna hitta flertalet bra hudar på utförsäljning!

Delar
@Vattendroppe åsikt i frågan. Varför leta färdigskurna när du kan hitta schyssta hudar till bra pris så här i slutet på säsongen. Skära till hudarna gör du plättlätt. Antingen med särskilt verktyg, eller med vilket rakblad som helst.

Senast ändrad:
Tack för tipsen, säkert inga problem att skära till men kändes praktiskt och bekvämt med färdigskurna. Är van med Dynafit och dessa har fungerat kanonbra.
Oavsett fick jag tips där jag köpte skidorna att Blizzards hudar till Zero G 95 passar perfekt, beställde ett par sådana som även vara nedsatta med 20%.
Pomoca gör dessa hudar, mix av nylon och mohair som jag ville ha.

Tillbaka
Topp