stockholm-malmö- Österrike

local

Ny medlem
stockholm-malmö- Österrike
Hej, vi hare en v50 med takbox. tre personer ska bli fyra.
Söker en personer som vill samåka ner till st anton vi kommer åka den 22 dec från stockholm, båt från malmö kl 10 22/12

pris för resan blir 1300 ;-

Kan släppa av er på närliggande ort eller dylikt.

0727330655
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp