Stockholm open- JIBERISH ?

Carl-Oskar

Medlem
Stockholm open avgjordes i dag( Tennis), och det vimlade av loggor och sponsor grejer. Jag såg då att Stockholm Opens Logga ser nästan exakt ut som JIBERISH märket, det hade iallafall likheter. Jag undrar om Henrik H och Brogan tänkt på likheten . D

Stockholm Open loggan

http://www.tennisstockholm.se/Portals/0/STOP_MEDIUM_PMS350.jpg

JIBERISH loggan

http://www.companybe.com/ColoradoFreeSkier/jiberish_logo_brands_box_0708.jpg

Detta kanske inte är livsviktig information men lite kul, gangster och överklass tillsammans i harmoni !

Ha en bra dag....

hahahhaa jag tyckte tll skillnad från bois att detta var ganska kul!
speglar du hur förort Jiberish igentligen är ;)

eller så är de sthlmarna som ville få en ghettostämpel å gjorde loggan så? de skulle jag tro är orsaken till alla likheter ;)

Haha! Jag utövar både tennis och skidåkning och jag kan säga att tennisen är bra mycket billigare än skidåkningen. Att du ser på tennis som överklass och jibb som gangsta är lite ironiskt faktist.

Material som behövs för tennis:
Tennisracket: 1500-3000 kr
Tennisskor: 800-2000 kr
Shorts: 200+
T-shirt: 200+

Sen kan du ju själv lista allt material du behöver för skidåkning så får du se vilken av sporterna som är mest överklass (prismässigt).

:)

lgrstdt sa:
Haha! Jag utövar både tennis och skidåkning och jag kan säga att tennisen är bra mycket billigare än skidåkningen. Att du ser på tennis som överklass och jibb som gangsta är lite ironiskt faktist.

Sen kan du ju själv lista allt material du behöver för skidåkning så får du se vilken av sporterna som är mest överklass (prismässigt).

vad har det med det här att göra? loggorna har väl inget med priset att göra!?

OWester sa:
lgrstdt sa:

vad har det med det här att göra? loggorna har väl inget med priset att göra!?
Läs igen, var ju knappast så att han sa att loggorna har nånting med priset att göra heller...

jag tror att det har blivit något av en kompromiss här. jiberisch märket ser exakt ut som ett av de lokala företagen här i stan. likadan cirkel och krona på loggan.

ska ta ett allvarligt snack med de;)

Snödjup

Tillbaka
Topp