erraoklabbe
Ny medlem
Stockholmare som planerar att åka ner till Österri
Är du stockholmare och planerar att åka ner till någon utav skidorterna i SalzburgerLand el Tirol de närmsta veckorna? Då kan du läsa vidare.
Vilka skidorter ligger då i Salzburgerland och Tirol? ja typ alla..
Det är nämligen såhär att jag ligger i en liten tvist med ett helikopter bolag och för att slippa betala en räkning på 2845 € behöver ja ett original papper ifrån mitt försäkringsbolag i Sverige (jag bor i Saalbach/Innsbruck) Och är inte speciellt sugen på att posta ner ett papper värt 2845 €
+lite nya xbox spel..(shaunwhitegame)
Således är min fråga ifall någon vänlig själ har lust att hjälpa mig med detta.
En polare till mig i stockholm söker upp dig på lämplig plats och du/ni agerar brevbärare..
Har tillgång till bil så, ska du på säsong i BG, Zell, Mayerhofen, Zillertal m.m så möts vi helt enkelt på plats och jag bjussar på en praktfylla/strippshow eller va fan som helst som tack för hjälpen.
/Läkarn
och bitte inga hjärndöda svar på 3 ord..
Vilka skidorter ligger då i Salzburgerland och Tirol? ja typ alla..
Det är nämligen såhär att jag ligger i en liten tvist med ett helikopter bolag och för att slippa betala en räkning på 2845 € behöver ja ett original papper ifrån mitt försäkringsbolag i Sverige (jag bor i Saalbach/Innsbruck) Och är inte speciellt sugen på att posta ner ett papper värt 2845 €
Således är min fråga ifall någon vänlig själ har lust att hjälpa mig med detta.
En polare till mig i stockholm söker upp dig på lämplig plats och du/ni agerar brevbärare..
Har tillgång till bil så, ska du på säsong i BG, Zell, Mayerhofen, Zillertal m.m så möts vi helt enkelt på plats och jag bjussar på en praktfylla/strippshow eller va fan som helst som tack för hjälpen.
/Läkarn
och bitte inga hjärndöda svar på 3 ord..