Stockholmare som planerar att åka ner till Österri

erraoklabbe

Ny medlem
Är du stockholmare och planerar att åka ner till någon utav skidorterna i SalzburgerLand el Tirol de närmsta veckorna? Då kan du läsa vidare.

Vilka skidorter ligger då i Salzburgerland och Tirol? ja typ alla..

Det är nämligen såhär att jag ligger i en liten tvist med ett helikopter bolag och för att slippa betala en räkning på 2845 € behöver ja ett original papper ifrån mitt försäkringsbolag i Sverige (jag bor i Saalbach/Innsbruck) Och är inte speciellt sugen på att posta ner ett papper värt 2845 € ;) +lite nya xbox spel..(shaunwhitegame)

Således är min fråga ifall någon vänlig själ har lust att hjälpa mig med detta.
En polare till mig i stockholm söker upp dig på lämplig plats och du/ni agerar brevbärare..
Har tillgång till bil så, ska du på säsong i BG, Zell, Mayerhofen, Zillertal m.m så möts vi helt enkelt på plats och jag bjussar på en praktfylla/strippshow eller va fan som helst som tack för hjälpen.

/Läkarn

och bitte inga hjärndöda svar på 3 ord..

Ska till st:anton, vet inte om det ligger i området. Men annars kanske vi kan hjälpa varandra. Söker nämligen boende och jobb, du kanske skulle kunna hjälpa eller i alla fall ge några tips om hur man går tillväga på lämpligaste sätt.
Svara i denna tråd så kan vi lösa kommunikationen senare.

mvh
Andreas Callander

Åker till BG den 4dec. skulle kunna hjälpa dig!
Om du kunde hjälpa mig med jobb eller ngt boende så vore det grejt!

K_holmen_@hotmail.com

Hör av dig!

Tillbaka
Topp