Stöld av studsmatte film

Mattias_h

Ny medlem
Stöld av studsmatte film
fy fan säger jag bara, nu är det någon jävel som har gjort en studsmatta film av MINA KLIPP OCH TEXTER..MINA ! Och han har lagt upp den på blandannat google video och på andra sidor och tar åt sig äran av det jag och mina kompisar filmat under hela sommaren !

det är så oskönt gjort så det finns inte !

nu ska jag ta mig ikragen och göra en ny film med helt nya klipp, om jag hinner samla gänget å filma så det räcker..

nu är man less..

Stöld av studsmatte film
hur fick han tag i dina klipp ? om du nu inte vet vem de e?
dålig stil av han.
lycka till me nya filmen :D

Stöld av studsmatte film
vi vet vem de e men han har inte frågat nått om han får ta våra klipp!! åsså tar han åt sig som om han har gjort allt själv!! där snackar jag FJANT!!! bara för att han inte kan göra en film så måste han ta våra filmer å klippa ihop dom!!!!!!!!! åsså skriver han att han e me å hoppar på filmen när han gör ett hopp!!!! sen så skriver han att 2 personer till e me på filmen som inte e me alls!!! nä snacka om att man blir less på sånna fjantar!!! nä du nu ska vi i väg å filma en ny film på en gång!!!

Stöld av studsmatte film
SVENKE sa:
vi vet vem de e men han har inte frågat nått om han får ta våra klipp!! åsså tar han åt sig som om han har gjort allt själv!! där snackar jag FJANT!!! bara för att han inte kan göra en film så måste han ta våra filmer å klippa ihop dom!!!!!!!!! åsså skriver han att han e me å hoppar på filmen när han gör ett hopp!!!! sen så skriver han att 2 personer till e me på filmen som inte e me alls!!! nä snacka om att man blir less på sånna fjantar!!! nä du nu ska vi i väg å filma en ny film på en gång!!!
men vafan, orka bry sig om studsmatte klippen ifall ni känner han som klippte,
jag skulle bara skrattat ifall en kompis tog klippen å skrev att de va han

iaf lodis å skriva andra namn

Stöld av studsmatte film
AntonJansson sa:
SVENKE sa:
men vafan, orka bry sig om studsmatte klippen ifall ni känner han som klippte,
jag skulle bara skrattat ifall en kompis tog klippen å skrev att de va han

iaf lodis å skriva andra namn
ja men det som stör oss mest är väl att han har utryckt det som om det var han som filmat och allt, han är en sån typ

Stöld av studsmatte film
Dålig stil,länka filmen så vi vet vilken film det är yo

Stöld av studsmatte film
han har ju tagit bort filmen nu iaf så man får ju va nöjd över de!!! men det kommer en ny film från oss snart=)

Stöld av studsmatte film
det han har sjort ær tom olagligt, enmligt upprættshovslagen æger fotografen/filmaren alla rættigheter till sin film, det moste dock kunna stykas att det ær ni som har filmat det!

Stöld av studsmatte film
Hoppas verkligen att ni aldrig har laddat ner en upphovsrättsskyddad film från nätet eller kopierat en bok i biblioteket för isåfall är ni också bovar........

Hoppas ni hade frågat om lov till musiken i eran film också.....

Jag lider verkligen med er och hoppas ni inte kommer få alltför allvarliga ekonomiska konsekvenser av detta!

Stöld av studsmatte film
Blackriverpaint sa:
Hoppas verkligen att ni aldrig har laddat ner en upphovsrättsskyddad film från nätet eller kopierat en bok i biblioteket för isåfall är ni också bovar........

Jag lider verkligen med er och hoppas ni inte kommer få alltför allvarliga ekonomiska konsekvenser av detta!
skulle du va nöjd om du har gjort en sak, åsså kommer nån å tar de å skriver att han har gjort den!!???

Stöld av studsmatte film
Men sänk han!!
Nämen de e väl bara att söka upp killen å ta ett allvarligt snack å anmäla honom till polisen om de skulle va så illa. Prata med föräldrarna till grabben oxå!

Stöld av studsmatte film
Blackriverpaint sa:

här var det till och va ball och visa att man va äldst,

Stöld av studsmatte film
vilken jävla idiot!! dom hoppar ju grymt.. han kan väl inte hoppa änns!!! vem är de??

Stöld av studsmatte film
men vafan vilken jävla vp idiot... fan gå ett gäng o slå ner den jäveln!!!!!!!! han ska få sota för sina synder... fan vilken idiot. STÄM han

Stöld av studsmatte film
Reine sa:
det han har sjort ær tom olagligt, enmligt upprættshovslagen æger fotografen/filmaren alla rættigheter till sin film, det moste dock kunna stykas att det ær ni som har filmat det!
hahaha fan jag fattar inte ens vad han skriver xD

Tillbaka
Topp