Stopp

Stopp
Noname2 sa:
Pizzaaugust sa:
Noname2 sa:
jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
stompar man en safety i gb har man min respekt!!!
så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!
du hade jag sett de hade jag gett dig en hel big mac meny även om typ cheese e godare. du hade kunnat fått två sånna också. lr vafan du hade fått vad d u ville liksom. om jag sett de såattsäga

Stopp
Pizzaaugust sa:
Noname2 sa:
Pizzaaugust sa:
stompar man en safety i gb har man min respekt!!!
så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!
du hade jag sett de hade jag gett dig en hel big mac meny även om typ cheese e godare. du hade kunnat fått två sånna också. lr vafan du hade fått vad d u ville liksom. om jag sett de såattsäga
Jag stompade en double safety nerför min säng! Gourmet-mat till mig?

Stopp
Sjogras sa:
Pizzaaugust sa:
Noname2 sa:
Jag stompade en double safety nerför min säng! Gourmet-mat till mig?
nää du måste göra de på skidor, nu blev de bara kanske lunch i mårn

Stopp
720 saftey kliiin som satan förra året.. å vad skönt de va efter det.. sen när sw 720 saftey satt så kändes det mer än underbart!! haha

Stopp
Jag har stopmpat till lasertrance på ett kalas på gammlatingshuset i östersund det är respekt ... då blev jag bjuden på mat på donken

Senast ändrad:
Stopp
Noname2 sa:
jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
Jag har inte sett dig dragit med än 90 grader och då landade nu med staven rakt upp i vecket men du såg inte ut att ha så ont efter så jag har en fråga? Är du Tjej?

Stopp
Jag gjorde en Diving Duck idag...hoppa upp i luften , vänd kroppen så du landar med överkroppen rätt ner i marken när du landar. Smärta! Hjälpte ju inte ett skit med ryggskydd då jag endå landar på mage.

Stopp
har en rikttigt fin från tavlingen igår :P typ cork 720 men blev nått annat och rätar ut mej när jag är upp och ner, huvet före i landningen. Tur att dom pista om hoppet innan haha det känndes inget :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp