JagGillarSkidor
Aktiv medlem
Stopp
nää nu tycker ja de e lite för mycke krasch snack så nu startar ja en tråd om bäst stompade trick ni har dragit
men ge upp filip bättre kan du:PNoname2 sa:jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
håller med! xDSjogras sa:trick som man klarar är inge roliga att höra om :P fortsätt med krasch-tråden!
okej okej lås tråden dåmange_da_man sa:håller med! xDSjogras sa:trick som man klarar är inge roliga att höra om :P fortsätt med krasch-tråden!
nää oskar du har drömt igenpirate sa:jag har gjort många fina trixx
stompar man en safety i gb har man min respekt!!!Noname2 sa:jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!Pizzaaugust sa:stompar man en safety i gb har man min respekt!!!Noname2 sa:jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
ja säger bara de DU KAN BÄTTRE:PNoname2 sa:så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!Pizzaaugust sa:stompar man en safety i gb har man min respekt!!!Noname2 sa:jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
du hade jag sett de hade jag gett dig en hel big mac meny även om typ cheese e godare. du hade kunnat fått två sånna också. lr vafan du hade fått vad d u ville liksom. om jag sett de såattsägaNoname2 sa:så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!Pizzaaugust sa:stompar man en safety i gb har man min respekt!!!Noname2 sa:jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt
Jag stompade en double safety nerför min säng! Gourmet-mat till mig?Pizzaaugust sa:du hade jag sett de hade jag gett dig en hel big mac meny även om typ cheese e godare. du hade kunnat fått två sånna också. lr vafan du hade fått vad d u ville liksom. om jag sett de såattsägaNoname2 sa:så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!Pizzaaugust sa:stompar man en safety i gb har man min respekt!!!
nää du måste göra de på skidor, nu blev de bara kanske lunch i mårnSjogras sa:Jag stompade en double safety nerför min säng! Gourmet-mat till mig?Pizzaaugust sa:du hade jag sett de hade jag gett dig en hel big mac meny även om typ cheese e godare. du hade kunnat fått två sånna också. lr vafan du hade fått vad d u ville liksom. om jag sett de såattsägaNoname2 sa:så jävla fet man e då då typ bjuder alla en på en chees på donken,fifan va ja e nöjd!
Jag har inte sett dig dragit med än 90 grader och då landade nu med staven rakt upp i vecket men du såg inte ut att ha så ont efter så jag har en fråga? Är du Tjej?Noname2 sa:jag drog en fet jävla safety grab i GB igår de va så sjukt skönt