G G-L Ny medlem 2011-03-14 Stor skillnad på front eller supermanfront? #1 Sätter front och jag vill gärna lära mig supermanfront!
Jonthoe Medlem 2011-03-14 Stor skillnad på front eller supermanfront? #4 jag anser att superman är enklare eftersom då har man mer möjlighet att avgöra hur fort man roterar och har mer koll helt enkelt.
jag anser att superman är enklare eftersom då har man mer möjlighet att avgöra hur fort man roterar och har mer koll helt enkelt.
D Deleted member 80259 Guest 2011-03-14 Stor skillnad på front eller supermanfront? #5 Tänk dig en backflip med häng... det är ungefär samma sak, men hänget i luften sker nu innan flippen.
Tänk dig en backflip med häng... det är ungefär samma sak, men hänget i luften sker nu innan flippen.
M Misterister Guest 2011-03-14 Stor skillnad på front eller supermanfront? #6 felix sa: Tänk dig en backflip med häng... det är ungefär samma sak, men hänget i luften sker nu innan flippen. Klicka för att se resterande... Så man drar med andra ord upp byxorna innan kicken? eller i själva kicken?
felix sa: Tänk dig en backflip med häng... det är ungefär samma sak, men hänget i luften sker nu innan flippen. Klicka för att se resterande... Så man drar med andra ord upp byxorna innan kicken? eller i själva kicken?