Stora "Kan jag sätta den bindningen på den skidan!?!?"-tråden

philleboi

Medlem
Stora "Kan jag sätta den bindningen på den skidan!?!?"-tråden
Hej alla freeridevänner!

Jag som så många andra undrar i dessa skid-köpar-tider vilka bindningar från tidigare köp som kan återanvändas på nya lagg.

Mitt förslag för hur man kan ställa sin fråga är att följa dessa två punkter i sitt inlägg:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Befintlig/a bindning/ar: Marker XXX (Har suttit på Skida XXX), Salomon XXX (Har suttit på Skida XXX)
Ny Skida: Skida XXX

(Kommentar)

Vad tycker ni?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I mitt fall:
Befintlig/a bindning/ar: Marker Jester 16 (Black Crows Sevun 09/10), Marker Race 16 (Völkl Racetiger SL), Marker Race 18 (Völkl Racetiger GS), Kästle/Marker 12 (Kästle XX80 Colby)

Ny skida: Faction Candide 2.0 184 132/102/132 14/15

(Funderar på om det är farligt med racebindningar när jag tänker hoppa och flänga)

Vad tycker ni?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp