Stora kläder

Stora kläder
överallt köp kläder som är baggy i rätt storklek typ än vanliga kläder i flera storlekar för stora

Stora kläder
simonthyrberg sa:
SimonBerggren sa:
Jo, det blir väll så när man är 197 lång och väger in över hundra strecket.
om du är 197 lång så räcker det garanterat med xl i kläder som är av baggy modell. inte 4xl..
Är man 197 lång o väger 100 pannor finns det tamefan inga storlek som räcker. han behöver så många X framför L som han kan få.

Stora kläder
Stora kläder
Ok, mycket skämt här nu, men jag behöver faktiskt lite seriös hjälp. Om jag ska få skön plats i en jacka så ska det vara en 3XL, så lassa lite tips på märken som gör jackor i dessa storlekar.

/Simon

Stora kläder
jag har en extreme gonzo jacka, det är XL i den, jag är 1.88 och den går en bit nedanför arslet, köp en extrem jacka i XXL eller om dom har XXXL, dom är väldigt stora i storlekarna, iallafall vad jga har upplevt

Stora kläder
jag är inte långt från dina mått och jag kör xl i jacka och L i brallor, verkar som du tar i lite mycket här..

Stora kläder
jag vet vad du snackar om, är själv 187 cm och kör MINST XXL för att de ska sitta bra.. kan bara föreställa mig vilka problem du ska ha med att hitta långa jackor..

kolla www.edoggo.com, långa hoodies att dra över en jacka eller liknande! dom är SUPER tall och gjorda för långa som vill ha stora tröjor! ;) check it out

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp