Storhogna, Klövsjö, Vemdalen vecka 1?

paffare

Medlem
Jag undrar hur parken brukar vara då, och om det finns någon offpist om att tala om? Jag ska dit med några som bara kör pist. Det skulle vara kul att ha någon att åka med. Ska någon mer dit?

Peace

Vemdalsskalet och Klövsjö är generellt väldigt snösäkra i början av säsongen. Offpisten är inte mycket att skryta med. Det skulle va "dassrännan" isåfall men det är nog en hel del sten där i början av säsongen

var där v4 förra året då vare bara klövsjö som fått upp en park, dock inte färdigbygd.
i slutet av veckan fick skalet upp ett hopp i och med att det var student week och dom skulle ha en "bigjump" tävling.

hm, låter segt..ingen som ska dit? Då kanske man kan dra ihåp något eget hopp eller nåt?

Senast ändrad:
snacka med en kille som heter t0m på FR för det är han och jag som kanske kommer fixa parken i vemdalen.. o den kommer nog byggas upp under jul låvet..

Du kan vara lugn. Vemdalen är i det närmaste fullbokat nyår. Kommer inte att finnas en ledig bädd då
Kollar man skistars bokning finns ingenting kvar nyårsveckan på skalet

Senast ändrad:
i vemdalen brukar dom inte vara fördiga med parken eller inte äns börjat med den och inte i klövsjö heller och jag tror att storhogna är samma sak så du kan inte räkna med någon park på någon av dom ställena men björnrike brukar ha en liten park iallafall.

om ni undrar hur jag vet detta så är det för att jag är där varje vecka 1 och tränar med min slalomklubb och jag ska dit i år också samma vecka.
Jag brukar komma dit lite senare också och åka det är vecka 2,3 eller 4 och då brukar dom hålla på med parkerna.

Jag bor i klövsjö och ja kommer nog åka där hela året, ska fixa parken också, jag är inte så säker att vi får upp något hopp innan v1 men de blir nog nåra rails och kanske nått litet hopp beror helt på snön

dRacas sa:
Jag bor i klövsjö och ja kommer nog åka där hela året, ska fixa parken också, jag är inte så säker att vi får upp något hopp innan v1 men de blir nog nåra rails och kanske nått litet hopp beror helt på snön
bra insiativ(stavning?) där racas!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp