Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är sant, är ju dock nybörjare så kan inte sådär jätte mycket om skidor/twintips. Det jag menar är att jag skulle vilja veta vad jag ska välja för skida som passar mig och min vikt, jag är 1,78 cm och väger 72 kg. Hoppas det vart mer specifieratJohanSundstrom sa:Otroligt många skidor är "twintips" idag.. du får nog specificera dig lite!
park, pist, puder?Malexander sa:Ja det är sant, är ju dock nybörjare så kan inte sådär jätte mycket om skidor/twintips. Det jag menar är att jag skulle vilja veta vad jag ska välja för skida som passar mig och min vikt, jag är 1,78 cm och väger 72 kg. Hoppas det vart mer specifieratJohanSundstrom sa:Otroligt många skidor är "twintips" idag.. du får nog specificera dig lite!![]()
Det är väl mest park isåfall, hoppa och trixa och såna grejer.FBacklund sa:park, pist, puder?Malexander sa:Ja det är sant, är ju dock nybörjare så kan inte sådär jätte mycket om skidor/twintips. Det jag menar är att jag skulle vilja veta vad jag ska välja för skida som passar mig och min vikt, jag är 1,78 cm och väger 72 kg. Hoppas det vart mer specifieratJohanSundstrom sa:Otroligt många skidor är "twintips" idag.. du får nog specificera dig lite!![]()
Tung= Styvare skidaAhlback sa:Det är väl ändå vikten som spelar mest roll? Jag har för mig det.