Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kolla på hemsidan, men M skulle jag säga.
Herr bindningarna rekomenderas inte till tjejer, dessa är bredare och dessutom är High-capen baktill högre vilken många tycker är obekvämt, då den ofta "går över" boot kanten.
Så mitt tips är M och en dambindning.
//Sophie
Jag har bindningar: Burton Lexa M (dam) och boots: Burton Mint 40 och för mig är M perfekt men det hade fungerat lika bra med ett par 38 eller 39 då jag har fått dra ut min capstrap rätt långt. 37 skulle jag säga absolut hör till S-gruppen. Iaf Lexa-bindningarna har en del grejer man kan ställa om för perfekt passform men det kan bli svårt om du har capstrap att få den att går runt 38-bootsen på en S-bindning så att passformen blir den rätta. Så att jag skulle säga att M vore det ideala för din del men att det borde "funka" med en S också - dock förmodligen inte lika bra.