Storsjö Yran 2007!

Storsjö Yran 2007!
KalleKax sa:
AshtraYmofucku sa:
SnowboardEliten sa:
De där va typ de töntigaste jag har hört!! som om inte du drack innan du vart 18??
iaf, va där alla dagarna, ägde hårt men mins inte så mkt från i fredags:P men snook ägde så hårt!! va så jävla fett när alla hoppa i takt me musiken asså!!! och så har vi juh världens skönaste president!!!
hhahahhaha jaa ja vet va fan vill den där kallekax? seriöst... ja fan vi har välrdens skönaste presidnt lätt :D:D å millencolin å alla va kung å yran äger allt!
Jo vist drack jag innan jag var 18 men det var inget man skröt med. Inget man tycket var så speciellt coolt heller. Och de var ju inte hur vida ni drack eller inte som var frågan. Utan hur lämpligt det är att skryta vitt och brett om det på internet. Hur det än är så är det ju inte så jävla lämpligt att supa skallen i bitar när man är 16 bast. Men självklart gör ni som ni vill.

Det är klart republiken Jämtland har världens coolaste president efter som han kommer från Härjedalen.
Vadå KalleKax säger ju bara fakta? ni verkar ju tycka att det var helt sjukt häftigt att ni söp jävligt mycket så att ni inte kommer ihåg något?
Men jag säger inget om att ni bara är 15/16.

Storsjö Yran 2007!
Haha, det här var kul! Jag var inte där för jag tycker att Östersund är en äcklig och deprimerande stad. Men jag var nog fullare än er alla och jag är 25 så jag får vara full om jag vill. Dessutom kommer jag ihåg allt! Vilket nog är det bästa när man är full.
Sluta glöm saker, det är dumt! Puss

Tillbaka
Topp