W
whirlybird
Guest
Största hoppet som byggts och någon har hoppat på
http://91words.com/Studio/gap-session.html det där hoppet är ganska mycket fetare än JOI-hoppet, 50,000 m3 snö...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
som han har hoppat i ja kanske:Pfelix sa:Sägs ju att det JOI-liknande hoppet under JOSS i år var väldigt stort.
Kan det vara största? Tror inte det, men sa inte till och med Jon att det var bland det största han hoppat?
hahahhahahahahah. 5 sec...hmmm...????jeppenator sa:jodu det hoppet är sjukt stort.. men såg några bilder här på freeride i en liknande tråd på ett hopp med 5 secunders artime.. det är ganska mycket
Skulle gärna vilja se bild/ film på det innan jag på riktigt kan tro på det..AFK sa:hahahhahahahahah. 5 sec...hmmm...????jeppenator sa:jodu det hoppet är sjukt stort.. men såg några bilder här på freeride i en liknande tråd på ett hopp med 5 secunders artime.. det är ganska mycket
det hoppet i början är väl det hoppet som tanner hall missar landningen i ? runt 30 meter är väl de hoppet..marux sa:
Det här hoppet (från introt till Absinthe Films - Pop) är ju rätt stort det. Iof backcountry men ändå
Har alltid en känsla av att brädkillarna shreddar större medans skiddudezen voltar mer.
Han sattsar över hoppet i början yah. Men det är definitivt större än 30 meter, skulle gissa på 45-55m.sandkvist sa:det hoppet i början är väl det hoppet som tanner hall missar landningen i ? runt 30 meter är väl de hoppet..
youtube ftw
chad's gap:Psandkvist sa:det hoppet i början är väl det hoppet som tanner hall missar landningen i ? runt 30 meter är väl de hoppet..marux sa:
Det här hoppet (från introt till Absinthe Films - Pop) är ju rätt stort det. Iof backcountry men ändå
Har alltid en känsla av att brädkillarna shreddar större medans skiddudezen voltar mer.
youtube ftw
Jepp, i skidflygning så ligger världsrekordet runt 240 meter har jag för mig.SombreroSnow sa:Lär väl va nån backhoppare som gjort största flyget utan tvekan
Ja Jesper, sluta ljuga nu och fram med bevis!rege sa:Skulle gärna vilja se bild/ film på det innan jag på riktigt kan tro på det..AFK sa:hahahhahahahahah. 5 sec...hmmm...????jeppenator sa:jodu det hoppet är sjukt stort.. men såg några bilder här på freeride i en liknande tråd på ett hopp med 5 secunders artime.. det är ganska mycket
ronnbackmeister sa:Sjukaste jag har sett med rotationer:
Minsann! Det är det sjukaste jag någonsit sett på ett par skidor.
dubbel DJ flip?
Ja det där gjorde nog ont. Men sådär otroligt långt och stort var det ju ända inte om man jämför med detta:felix sa:Ja Jesper, sluta ljuga nu och fram med bevis!rege sa:Skulle gärna vilja se bild/ film på det innan jag på riktigt kan tro på det..AFK sa:hahahhahahahahah. 5 sec...hmmm...????
Det där måste ju helt klart vara största. Någon som klarat det?
Han flyger ju typ landningen *2 så det är nog snarare än äckligt lång overshootTheFibretech sa:Kanske inte det största av alla men feet bail i det!! av simon dumount.
Han flyger ju typ landningen *2 så det är nog snarare än äckligt lång overshootTheFibretech sa:Kanske inte det största av alla men feet bail i det!! av simon dumount.
det red bull hoppet har man 3,10 sec air time...millionaire-OG sa:http://91words.com/Studio/gap-session.html det där hoppet är ganska mycket fetare än JOI-hoppet, 50,000 m3 snö...