Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hallå
tänkte dra upp om 2v och ta nån topptur, är det någon som har aning om snöläget idag? Går det att ta sig upp med hudarna? Är inte ute efter snorkelpuder, vill bara komma på skidor
Väg 1019 från Storulvån till Storulvån båda riktningarna i Jämtlands län (Z) väg avstängd Väg 1019 till Storulvån är vinterstängd till och med 31 jan Mycket stor påverkan Väg 1019 2014-11-02 08:09 2015-01-31 16:00
Jo jo visst är det så att vägen den sista biten fram till fjällstationen stängs vintertid. Men det hindrar ju inte en från att åka upp till bommen och ställa bilen på parkeringen som finns där och sedan ta anmarschen till fots/huds/skids innan du når fram till fjällen.
Nu har jag ju inte varit där idag, men den 13e november när jag var där ute och knatade runt på myren såg det ut såhär:
Kanske ta med rullskidorna istället!? naa, jag litar på dumpning dem närmsta 11 dagarna. något litet snöfält ska det nog gå att hitta, annars borde det finnas lite pistnära turning till toppen på skutan och isiga pister att avnjuta..
Ser fram mot fortgående avrapportering från storulvån iaf