Stryn 2009

Stryn 2009
Så när drar alla dit? Själv kommer jag nog dra upp den 5e juni och vara där till 10. Kommer eventuellt att ha någon eller några platser över i bilen. Så om du bor i Göteborg eller norrut på västkusten är det bara att hojta till om du vill hjälpa till med att finansiera den vansinnigt dyra norska bensinen:P

Senast ändrad:
Stryn 2009
Om man bor i tält på floven, hur gör man med skidgrejorna??
Känns ju inte alltid så bra att förvara utrustning värt flertalet tusen kr i tält....

och hur tar man sig enklast upp?? med buss, samåkning....

Peace and out

Stryn 2009
Oscis sa:
Om man bor i tält på floven, hur gör man med skidgrejorna??
Känns ju inte alltid så bra att förvara utrustning värt flertalet tusen kr i tält....

och hur tar man sig enklast upp?? med buss, samåkning....

Peace and out
Om man har bil kan man låta grjerna ligga i bilen. Det där med tält har jag också funderat på...

Stryn 2009
Tja

Tänkte ba fråga hur Stryn är för ett gäng nyfikna oerfarna som gärna vill åka mera snowboard =)

Vi har inte åkt så mycket alls så jag undrar om man som nybörjare kan sticka 3-4 dagar till Stryn?

Stryn 2009
Någon som vet hur stryn är nu? ska dit om drygt en vecka
Jag undrar även om hur långt det är från Stryn till Juvass?

Senast ändrad:
Stryn 2009
sög parkmässigt, lr sög kul att åka men små hopp. Inget för parkåkare. Juvass ligger typ närmare beroende på var man kommer ifrån såklart, men från mora hållet. Kolla på google maps.

Stryn 2009

Stryn 20090702.
Inte mycket till park, två små trötta hopp. Lite rails och någon box. Men isen börjar titta fram på många ställen.

Galdhöpiggen Sommerskisenter (Juvvasshytta) 20090701
Mycket bra park, många hopp ganska mycket olika rails. Tom Wallisch sa till oss att det var bästa sommarparken han kört hittills.

Kort sagt, välj Juvvasshytta.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp