Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej. Någon som ska till Stryn eller Folgefonna någon gång i sommar (helst då nere ifrån, bor själv i Trollhättan) och har en eller helst 2 platser kvar i bilen? Hade ju varit festligt!
Jag och syster tänkte åka en sväng till Stryn, vi åker förmodligen från Örebro 2 juli. Det är ju inte på nåt sätt i närheten av Trollhättan, men ändå.. Vi har ialf TRE platser över.
Hade
Tjena! Jag är riktigt sugen på att dra till Stryn nu i sommar. Om ni har någon ledig plats hoppar jag gärna in eller kan vi ta min bil. Jag är ledig hela sommaren så jag kan när som helst.
Jag kör upp från karlstad över Midsommar, kan ju ta med nån dit eller med hem, eller båda hållen... kan finnas 3 platser om jag hittar nån skidbox, 2 om skidorna ska ligga i kombin.
Jag och en kompis ska åka med vw-buss från göteborg/vänersborg till fonna på fredag kväll (imorgon 8/7) och kommer tillbaka på tisdag kväll (12/7). Letar efter folk som vill hänga på har ca. 4 platser, ska ev plocka upp ngn i Oslo. Hör av er snabbt om ngn är intresserad!
Vi är 2 som åker upp på fredag, imorgon 8/7, har 3 platser lediga i en volka-buss. Kommer tillbaks på tisdag kväll, 4 åkdagar. Vi åker från Vänersborg, nära till trollhättan...Hör av er till Jonas 0704816675 eller tre6ti@hotmail.com
jo fan mille åk och jibba lite!
men ska du inte åka me henke eller ? :P
annars kan du ju åka med SÄFFLEBUSSEN
www.safflebussen.se
den går överallt och när som helst!