Stryn/Fonna?

KarolinP

Ny medlem
Stryn/Fonna?
Hej. Någon som ska till Stryn eller Folgefonna någon gång i sommar (helst då nere ifrån, bor själv i Trollhättan) och har en eller helst 2 platser kvar i bilen? Hade ju varit festligt!

Stryn/Fonna?
Tja,

Jag och syster tänkte åka en sväng till Stryn, vi åker förmodligen från Örebro 2 juli. Det är ju inte på nåt sätt i närheten av Trollhättan, men ändå.. Vi har ialf TRE platser över.
Hade

Stryn/Fonna?
Tjena! Jag är riktigt sugen på att dra till Stryn nu i sommar. Om ni har någon ledig plats hoppar jag gärna in eller kan vi ta min bil. Jag är ledig hela sommaren så jag kan när som helst.

Fridens liljor!

Stryn/Fonna?
Jag kör upp från karlstad över Midsommar, kan ju ta med nån dit eller med hem, eller båda hållen... kan finnas 3 platser om jag hittar nån skidbox, 2 om skidorna ska ligga i kombin.

/D

Stryn/Fonna?
Jag och en kompis ska åka med vw-buss från göteborg/vänersborg till fonna på fredag kväll (imorgon 8/7) och kommer tillbaka på tisdag kväll (12/7). Letar efter folk som vill hänga på har ca. 4 platser, ska ev plocka upp ngn i Oslo. Hör av er snabbt om ngn är intresserad!

Stryn/Fonna?
Vi är 2 som åker upp på fredag, imorgon 8/7, har 3 platser lediga i en volka-buss. Kommer tillbaks på tisdag kväll, 4 åkdagar. Vi åker från Vänersborg, nära till trollhättan...Hör av er till Jonas 0704816675 eller tre6ti@hotmail.com

Stryn/Fonna?
Är det någon som vet om det finns några billiga weekendresor till Folgefonna från Stockholm? Isf vilken hemsida ska jag besöka?

Stryn/Fonna?
jo fan mille åk och jibba lite!
men ska du inte åka me henke eller ? :P
annars kan du ju åka med SÄFFLEBUSSEN
www.safflebussen.se
den går överallt och när som helst!

Tillbaka
Topp