Stryn Freeline jam

Jarle

Aktiv medlem
Stryn Freeline jam
Blir tävlingen av i år nu när toppliften ska köras?

Har kollat både powdercafe och freelinejam.no men inga platser har släppts än? Har det bytts hemsida eller något annat? Eller är norrmännen bara lite på latsidan?

Stryn Freeline jam
Kanske beror på att killarna som har/hade Powder Cafe är i rätten mot Stryn???? Blir förmodligen inte då de är sparkade från campingen utan förklaring och med giltligt kontrakt.

//H

Stryn Freeline jam
Nja Hasse, det där närmar sig påhopp utan rätt fakta. Det stämmer att Johan och Erik som drev Folven förut ligger i nån form av process mot ägarna, en av anledningarna till det är om dom hade ett giltigt kontrakt eller inte. Men som jag fattat det (efter att ha pratat med Johan) var det deras eget beslut att inte driva vidare i år. Det är liksom ingen nyhet att Skibenes som äger Folven/Strynefjellet är en samling tomtar.

Det kommer inte att bli någon Freeline Jam i år som det verkar. Erik och Cyrille som arrangerat tävlingen tyckte inte dom hade tid att fortsätta ett år till. Dom gick ut med en fråga förra sommaren om någon kunde tänka sig att köra tävlingen vidare men det verkar inte som att någon nappade. Det är jag som gjort hemsidan men tyvärr kommer jag inte längre åt den så jag kan uppdatera den med att det inte blir någon tävling i år. Om någon undrar :)

Stryn Freeline jam
Jo det vet jag väl Glisseur. Var ju med dig då ni pratade om det. Formulerade mig lite tokigt uppenbart. De ville inte köra vidare ju.

Men det stämmer det där om någon ville köra vidare för det fick man ju mail om. Och som du säger så verkar det inte som det blir nåt.

//H

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp