Stryn nu snart..

• Trådstartare Trådstartare MF1
  • Start datum Start datum

MF1

Ny medlem
Stryn nu snart..
Hej-
Sitter och försöker få ihop en resa till Stryn. Tanken är att åka 4 eller 5 juni och hem helgen efter men detta kan bli +/- nån dag. Helst vill jag upp den 3e..
Vi kör från Stockholm/Uppsala men har inte kollat upp snabbaste vägen ännu. Ev kan det bli läge att hitta nån mer bil som har plats över från Stryn den 11e... Hör av dig på mail om du har liknande funderingar! /M

Stryn nu snart..
Vi åker upp den 7:e och hem den 12:e. Vi åker från Sthlm och har en plats över i vår bil. Hör av dig om det är intressant. // Ulrika

Stryn nu snart..
Tack för svar! Det har löst sig så vi kör själva åt båda hållen. Är det bäst att köra över Lillehammer, eller har du annat tips? Ha en bra tur!!

Stryn nu snart..
hej hej!!!

Jag drar från stockholm till stryn på lördag eller söndag, beror lite på...Sitter just nu och pluggar till min sista tenta i Uppsala som jag har på fredag och kommer dom inte öppna åkmningen till helgen så väntar jag nog till på söndag, så blir det inte så stressigt. Jag ska nämligen stanna hela sommaren och jobba där osv...Men vi kan väl höras av och kanske ha sällskap?? jag åker en liten nissan själv, har säkert ganska mycket packning, men det finns säkert lite plats om inte ni får plats med allt eller om jag kan ta någon av er om det skulle behövas....

från Cecilia

Stryn nu snart..
Hej alla Strynvänner!
Är det någon som har en plats över i sitt tält mellan den 5:e och 10-12:e någonting?
Jag kommer nämligen att vara ensam i Stryn runt en vecka och har ingenstans att bo ännu, vore ju kanon om det är någon som har en plats över! (jag snarkar inte ;) )

Tillbaka
Topp